The (de) Valuation of Education in Contemporaneity
DOI:
https://doi.org/10.17058/psiunisc.v4i1.14735Downloads
References
Biesta, G. (2018). Medir o que valorizamos ou valorizar o que medimos? Globalização, responsabilidade e a noção de propósito da educação. Revista Educação Especial, 31(63), 815-832. doi: 10.5902/1984686X33482
Brasil. (2014). Plano Nacional de Educação 2014-2024: Lei nº 13.005, de 25 de junho de 2014, que aprova o Plano Nacional de Educação (PNE) e dá outras providências. Brasília: Câmara dos Deputados, Edições Câmara. Recuperado de http://www.proec.ufpr.br/download/extensao/2016/creditacao/PNE%202014-2024.pdf
Habowski, A. C., Conte, E. & Pugens, N. B. (2018). A perspectiva da alteridade na educação. CONJECTURA: filosofia e educação, 23(1), 179-197. Recuperado de http://www.ucs.br/etc/revistas/index.php/conjectura/article/view/5541
Sudbrack, E., Santos, C., & Nogaro, A. (2018). n. 4 - Profissionalidade Docente No Breve PNE: Formação E Valorização. Jornal de Políticas Educacionais, 12. doi: 10.5380/jpe.v12i0.56378
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
The submission of originals to this journal implies the transfer, by the authors, of the printed and digital publication rights. The copyrights for the published articles are those of the author, with periodical rights on the first publication. Authors may only use the same results in other publications clearly indicating this journal as the medium of the original publication. Because we are an open access journal, we allow free use of articles in educational and scientific applications provided the source is cited under the Creative Commons CC-BY license.