Monitoring market demands in relation to the advertising and propaganda course graduates: the first steps of a proposal
DOI:
https://doi.org/10.17058/rzm.v10i1.17063Abstract
In view of the curricular adequacy of undergraduate courses in Advertising and Publicity (PP), based on guidelines set by the Conselho Nacional de Educação, the article presents a proposal for an instrument to monitor market demands in relation to the profile, skills and competencies of the PP graduate. In an empirical and theoretical exercise, it exposes the exploratory work done to understand the spaces that host advertising practices as a matrix for information gathering and mapping.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2021-07-05
How to Cite
Rodrigues, A. I., & Borba, E. Z. (2021). Monitoring market demands in relation to the advertising and propaganda course graduates: the first steps of a proposal . Rizoma, 9(2). https://doi.org/10.17058/rzm.v10i1.17063
Issue
Section
Artigos
License
A submissão de originais para este periódico implica na transferência, pelos autores, dos direitos de publicação impressa e digital. Os direitos autorais para os artigos publicados são do autor, com direitos do periódico sobre a primeira publicação. Os autores somente poderão utilizar os mesmos resultados em outras publicações indicando claramente este periódico como o meio da publicação original. Em virtude de sermos um periódico de acesso aberto, permite-se o uso gratuito dos artigos em aplicações educacionais e científicas desde que citada a fonte conforme a licença CC-BY da Creative Commons.![Licença Creative Commons](https://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)