Digital Report: Big Data Adding Value to Communication Agencies Business
DOI:
https://doi.org/10.17058/rzm.v10i1.17072Abstract
The objective of this research was to analyze how knowledge discovery tools in datasets can add value to communication agencies and generate closer relationships with clients. We conducted interviews with partners and clients of a communication agency that developed the Big Data Digital Report tool and verified that data analysis is capable of generating competitive advantages, and that the platform is capable of generating greater reliability and security in the relationship between client and agency.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2021-07-05
How to Cite
Behling, H. P., Juchem, M., & Dana Possamai, E. (2021). Digital Report: Big Data Adding Value to Communication Agencies Business. Rizoma, 9(2). https://doi.org/10.17058/rzm.v10i1.17072
Issue
Section
Artigos
License
A submissão de originais para este periódico implica na transferência, pelos autores, dos direitos de publicação impressa e digital. Os direitos autorais para os artigos publicados são do autor, com direitos do periódico sobre a primeira publicação. Os autores somente poderão utilizar os mesmos resultados em outras publicações indicando claramente este periódico como o meio da publicação original. Em virtude de sermos um periódico de acesso aberto, permite-se o uso gratuito dos artigos em aplicações educacionais e científicas desde que citada a fonte conforme a licença CC-BY da Creative Commons.![Licença Creative Commons](https://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)