Crisis or coexistence? Advertiser’s narratives about the repercussions of public contestation to advertising
DOI:
https://doi.org/10.17058/rzm.v10i1.17073Abstract
This article aims to analyze the perspectives of professionals involved in tensioning cases in the double articulation between the contestation practices and production practices. Starting from theoretical notions about the articulation between advertising with the macro-social structure and with the producers and receivers practices, we present qualitative empirical data accessed through interviews with professionals who have experienced public contestation to their production practices.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2021-07-05
How to Cite
Reinhardt Piedras, E., & Brum, E. (2021). Crisis or coexistence? Advertiser’s narratives about the repercussions of public contestation to advertising. Rizoma, 9(2). https://doi.org/10.17058/rzm.v10i1.17073
Issue
Section
Artigos
License
A submissão de originais para este periódico implica na transferência, pelos autores, dos direitos de publicação impressa e digital. Os direitos autorais para os artigos publicados são do autor, com direitos do periódico sobre a primeira publicação. Os autores somente poderão utilizar os mesmos resultados em outras publicações indicando claramente este periódico como o meio da publicação original. Em virtude de sermos um periódico de acesso aberto, permite-se o uso gratuito dos artigos em aplicações educacionais e científicas desde que citada a fonte conforme a licença CC-BY da Creative Commons.![Licença Creative Commons](https://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)