, Universidade Federal de Santa Maria, Brazil
-
Reflexão e Ação Vol. 31 No. 3 (2023) - Artigos do Fluxo
The relation to knowledge: a mapping with reflections in the field of Mathematics Education
Abstract pdf (Português (Brasil)) -
Reflexão e Ação Vol. 21 No. 2 (2013): Educação, Complexidade e Tecnologias - Artigos Temáticos
TEACHING LEARNING MEDIATED BY NETWORKING TECHNOLOGIES: COMPLEXITY OF FACULTY PERFORMANCE
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Reflexão e Ação Vol. 23 No. 1 (2015): Educação, Linguagem e Arte - Artigos Especiais
THE DAILY CLASSROOM AS A SPACE FOR NARRATIVE SELF INSIDE OF CORAL SINGING LESSONS IN A SOCIAL PROJECT
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Reflexão e Ação Vol. 23 No. 1 (2015): Educação, Linguagem e Arte - Artigos Temáticos
LANGUAGE AS SOCIAL PRACTICE: THE BLOG AS A PLACE OF INTERACTION AND COLLABORATION
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Reflexão e Ação Vol. 27 No. 2 (2019): Dossiê: Educação e Privação de Liberdade - Artigos do Fluxo
WITH THE WORD, THE TEACHER OF SPECIAL EDUCATION: THE PEDAGOGICAL WORK IN THE SCHOOL
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Reflexão e Ação Vol. 27 No. 1 (2019) - Artigos do Fluxo
Identidades de professores música: narrativas de acordeonistas
Abstract -
Reflexão e Ação Vol. 28 No. 2 (2020): Dossiê: Deslocamentos na Educação Contemporânea - Artigos do Fluxo
School management and Professional Membership: an analysis of initiating teacher speeches
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Reflexão e Ação Vol. 26 No. 2 (2018): Dossiê: Educação, Cultura e Produção de Sujeitos - Artigos do Fluxo
THE THREE PEDAGOGICAL MOMENTS AS CURRICULUM STRUCTURERS: THE STUDY OF REALITY AND GENETIC THEMES IN SCIENCE EDUCATION
Abstract PDF (Português (Brasil)) -
Reflexão e Ação Vol. 29 No. 1 (2021) - Artigos do Fluxo
APPROPRI[ACTION]: on the sparks triggered by encounters with filmic images, writings and teaching...
Abstract PDF (Português (Brasil))